środa, 14 września 2011

something

Hej, ostatnio oglądałam w TV koncert zespołu Green Day. O jejku, ale się jarałam. Chciałabym kiedyś być na ich koncercie.
Widziałam zdjęcia Billa... Nie wiem co mam sądzić o tym... Brak mi słów. Mam tylko nadzieje, że zrobił to z własnej, nieprzymusowej woli i że nie jest to komercja...

 O, i kupiłam sobie buty. Szukałam na Allegro glanów, ale żadnych nie znalazłam. Za to wpadły mi w oko inne.. Od razu je zamówiłam:
Pokazałam je mamie, a ta powiedziała, że takie same buty mają robotnicy.. Że to są buty robocze, haha :)


Koleżanka z klubu (kolarskiego) powiedziała mi, że w następnym roku się przeprowadza na drugi koniec Polski. Jest z tego powodu  smutna, choć stara się o tym nie myśleć. Będzie musiała wszystko rzucić. Klub, przyjaciół, szkołę (choć już ją skończy). Zacznie wszystko od nowa...


O, i jeszcze muszę koniecznie kupić sobie czapkę.
Podobną do tej na zdjęciu. Kurcze nie mogę jej nigdzie znaleźć... Mam prośbę, jakbyście gdzieś ją zobaczyły, możecie mi dać znać? Dzięki :)
 O, i jeszcze jedno. Ma ktoś na odsprzedanie bilet na koncert 30 Seconds To Mars w Łodzi w tym roku? Kurcze, bo już nie można kupić...

A tu link do mojego opowiadania: http://www.automatic-darksideofthesun.blogspot.com/
Zapraszam do czytania i komentowania :)

15 komentarzy:

  1. Jak dla mnie mega słodko wygląda! <3 Tzn niech zgoli głupią brodę,pomaluję swoje śliczne oczy i ja go kupuję takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! I found your blog and I like it so much!! Cool post!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Wróciłam do pisania blooga i przepraszam , że tak długo tu nie zagldałam. Zapraszam do siebie :)


    Świetne butki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem innego zdania niż twoja mama- Buty są mega!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię gdy lekcja jest ciekawa i pracujemy wszyscy a nie jak siedzimy w ławkach i słuchamy 45 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ej kochanie,u mnie w toruniu są trampki z th.Umówmy się tak.Jak tylko wylecze kostkę(bo ja skręciłam dziś )to pojadę to tego sklepu,zrobię zdjęcie i ci wyśle.Powiesz ci ci się podobają i np przelałabyś kasę na konto a ja bym ci je wysłała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będą cały czas są od kilku lat chyba ;) Jak tylko wylecze kostkę to pojadę i zapytam o cene ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful pictures and beautiful blog, follow you! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zobaczyłam zdjęcie Billa i pomyślałam Leto O.O
    fuck, dziwnie podobny do niego mi się na tym zdjęciu wydaje.
    A buty są zajefajne :D

    Co do pytania, to ciuchy kupuję głównie w tzw. lumpeksach, przerabiam je i noszę :) Poza tym chodzę po różnych sklepach, no i szukam w necie ;)
    Zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. te buty <3!

    napisz tutaj w komentarzu jaki jest Twój ulubiony aktor/aktorka
    http://zosia-szuber.blogspot.com/2011/09/hej-wasnie-wrociam-z-zakupow-i-niestety.html#links

    OdpowiedzUsuń